Nové články ZDARMA na e-mail:

Návod na tvorbu ziskových reklam

Toto je návod, jak tvořit opravdu ziskové reklamy. A je to jednodušší, než si myslíte.

Pojďme mluvit o reklamě. O tom, jak dělat reklamu, která skutečně prodává. Ano, to znamená peníze. Skutečné zisky. Připravte se, protože tenhle recept funguje.

Ale ještě než se do toho pustíme, chci odradit všechny teenagery, snílky a lenochy. Pokud si myslíte, že si vyděláte hromadu peněz pouhým tvořením reklam, aniž byste něco uměli, tahle lekce není pro vás (neprojdete přes první krok).

Pro všechny ostatní – čtěte dál.

Krok první: Staňte se mistrem svého řemesla

První pravidlo? Musíte něco opravdu umět. A teď špatná zpráva – dosáhnout mistrovství v čemkoli trvá několik let. A až budete natolik dobří v tom, co děláte, můžete to prodávat. 

Krok druhý: Pusťte se do reklamy

Jakmile něco ovládáte, můžete to prodávat. A víte, kolik reklam musíte vytvořit, aby to stálo za to? Padesát. Ano, pouhých 50 jedinečných reklam. 

A víte, co je na tom nejlepší? Stačí, když jedna nebo dvě z těch padesáti budou tak úspěšné, že vám přinesou stabilní zisky.

Jak na to?

Tady je plán:

Každý týden vytvořte 5 reklam.

Ty testujte je s malým rozpočtem a MĚŘTE výsledky.

Na konci týdne analyzujte výsledky: Co fungovalo? Co nefungovalo?

Pak vytvořte dalších 5 reklam, ve kterých zdůrazníte to, co fungovalo, a eliminujete to, co nefungovalo.

Tento proces opakujte 10 týdnů. Během těchto 10-ti týdnů vytvoříte 50 reklam. Přitom postupně zvyšujte své rozpočty. S každým týdnem budete mít lepší reklamy a vyšší zisky. Je to jednoduché, že?

Proč většina lidí selže?

Většina podnikatelů nevytvoří 50 reklam ani za 10 let. Proč? Protože reklama je dřina. Je to o procesu, o přizpůsobení a zlepšování. Nejlepší tvůrci reklam nejsou nejsou umělci ani nejsou kreativní. Jsou to řemeslníci. Jejich práce je jako výroba dokonalého kusu nábytku – každý detail musí být precizní.

Závěr

Reklama není o štěstí. Není to kouzlo. Není to ani kreativní proces. Je to dovednost, kterou můžete zdokonalovat. 

Stačí 10 týdnů - 50 reklam. A výsledky vás překvapí. 

Pamatujte: Peníze jsou ve znalostech, ale zisky ve vaší disciplíně. 

Teď je čas začít!


Přečtěte si také:

Nezaujatí lidé nebudou číst. Nepište pro ně!

Studujte zákazníka, ne produkt

Jediná výhoda pro prodej!

Neprodávejte, co lidé potřebují, ale to, co chtějí!

Tip, jak napsat prodejní text